"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne"
Tamási Áron

"Lent délen meseszép éjjen édes édent remélsz"


2010. november 3., szerda

Egy nehéz nap!

Ma nem volt egy egyszerű napom, elég fárasztó volt nem is tudom hol kezdjem. Kétszer voltam a rendőrségen (nem én voltam rossz!) más hibája miatt valaki  megpróbálta a kirakatunkat betörni, reggel vettem észre az üvegen a repedéseket.A biztosítónak szüksége van a rendőrségi bejelentésre ahhoz, hogy fizetni tudjon.? Egy szóval feljelentést tettem ismeretlen tettes ellen.Ott azt mondták jönnek helyszíni szemlét tartani és fényképezni mert ez fontos a továbbiakban hátha  meglesz az elkövető(amit én egy kicsit kétlek,ez olyan lenne mint tűt a széna kazalban keresni)! ,ja és persze még nem jöttek vártam, vártam, és még mindig vártam, nem jöttek. Elvesztettem a türelmem és újból elmentem a rendőrségre. Sok munkájuk van legyek türelmes jönnek. Holnap remélem ide érnek mert addig az üveggel nem lehet mit kezdeni.Egy részből megértem jó lenne elkapni azt aki ilyen kárt okoz kb (százezer Ft lesz), másrészt evvel sokkal több dolga lesz a rendőröknek és így a komolyabb problémák elől vesszük el az időt. De ez már csak egy ilyen világ, be kell tartani a formaságokat mert ez csak így működik.Ebben az esetben ha nincs feljelentés akkor a biztosító nem biztos, hogy fizet.Türelmes vagyok mert megértettem valakinek sokkal nagyobb kárt okoztak és nyílván oda kell menni előbb, de hát az ember esendő és mindenkinek a maga problémája a legnagyobb.Minden esetre a három legnehezebb dolog az életben bízni (ebben az esetben az emberekben), hinni, (,hogy nem tesznek egymásnak kárt) megbocsátani (ha mégis valami rosszat tesznek)!!Én a megbocsátás híve vagyok és reménykedem többé nem történik ilyen!Most pedig remélem következik egy nehéz nap "pihentető éjszakája"Georgina

2 megjegyzés:

MJ írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
MJ írta...

Ez még tényleg megbocsátható! Van ami viszont már nem. Szerintem