"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne"
Tamási Áron

"Lent délen meseszép éjjen édes édent remélsz"


2010. október 20., szerda

Szép estét!

Tegnap Erdély meseszép tájairól kezdtem el mesélni egy kicsit ma is folytatnám.Egy nagyon szép helyről,  egy csipkerózsika kastélyról ami már egy kicsit túlnő Erdélyen( mármint helyileg ) de éppoly csodás környezetben fekszik mint pl: a Hargita .A várost méltán nevezik a "Kárpátok gyöngyének" is. Amikor először láttam szinte nem hittem a saját szememnek, egy tündérmese valósult meg bennem abban a pillanatban,  a látvány lenyűgöző és egyben csodálatos volt. A kastély egy magaslaton áll ahova kanyargós út vezet felfelé, már odafelé is tele voltam várakozással ha ez így néz ki kivűlről milyen lehet belül? Mondanom sem kell megérte a hosszú út odáig
belül ha lehet még szebb mint gondolataimban. De jő az ébredés és nem a királyfi (sajna), ( bár itt egy királyi kastélyról van szó). Szóval itt az út vége fuss el véle.Ez a kastély azért nem mese ha valaki Sinaia felé jár feltétlen látogassa meg a Peles kastélyt ígérem nem fog csalódni. ( Na ez úgy hangzott mint valami reklám hirdetés)
A különbség az , hogy én ezt így is gondolom, mármint, hogy "nem fog csalódni"!!A mai napra ennyi volt csipkerózsikából, de holnap egy új nap egy új  mese, megyek aludni hátha a királyfival álmodom.Szép álmaitok váljanak valóra!Georgina

Nincsenek megjegyzések: