"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne"
Tamási Áron

"Lent délen meseszép éjjen édes édent remélsz"


2010. október 11., hétfő

Sziasztok!
Ma folytatom a mesét ami egy nőről és egy férfiról szólt. Volt már valaki
"féltékeny" egy olyan személyre akit csak virtuálisan, számítógépen keresztül ismert? Velük ez történt. Furcsa pár mondhatnánk, de azt hiszem néha mindenkinek szüksége lenne egy ilyen virtuális megbízható barátra, barátnőre akinek bármilyen problémánkat elmondhatnánk megbeszélhetnénk vele és ő segítene a megoldás megtalálásában, ám ez nem mindenkinek adatik meg,  nekik sikerült Mért nem sikerülhetne ez nekünk is ? Bár ez csak egy könyv volt jól tudom , de az alap ötlet szerintem nem rossz , ha valaki úgy gondolja esetleg írhat a problémáiról segíthetünk megbeszélhetjük! Azt azért mindig figyelembe kell venni , hogy vannak olyan problémák amiken sajnos nem mindig tud az ember változtatni, néha jobb ha van egy igazi barát aki kézzel fogható és ő valójában kézen fog minket és segít a bajban tovább lépni tovább élni. Én szerencsés vagyok nekem van ilyen "kézzel fogható" barátom, és ezért boldog vagyok. De virtuálisan még nincs , ha valakinek szüksége lenne egy virtuális barátra szívesen vállalom a kihívást remélem megfelelek majd.Várom a jelentkezőket,addig is szép estét mindenkinek! Georgina

Nincsenek megjegyzések: