"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne"
Tamási Áron

"Lent délen meseszép éjjen édes édent remélsz"


2010. október 12., kedd

Sziasztok!

A mai nap nem igazán az én napom , ahogy mondani szokták, de minden rosszban van valami jó pl:
magától megjavult a mosogatógépem ( kérdés meddig ? ) befejeztem egy munkát ami már eléggé nyomasztott, 
és még a könyvet is sikerült tovább olvasnom , bár épp egy szomorú részhez értem de remélem minden happy end lesz mert ez mégiscsak egy szórakoztató könyv , szóval jobban is alakulhatott volna de azt hiszem az életből
lestek el egy pár dolgot mert elég  élethűre sikeredett a történet.Mint már írtam  ez egy eltévedt e-mail története.
Már megjelent a folytatás, szerintem sokan olvassák tovább ,mert ez egy mai Rómeó és Júlia történet, én még nem értem a végére de kíváncsi vagyok rá mi történik hőseinkkel találkoznak végre vagy feláldozzák magukat az
e-maillok oltárán? Ez itt a kérdés ?! és a választ megtudhatjátok vagy tőlem ,( persze ha majd befejezem és van időtök ezt kivárni), (sietek!!) de ajánlom olvasni is a címe : "Gyógyír északi szélre" gondolkodtattató egyben izgalmas olvasmány.Akinek van kedve megírhatja a könyvről a véleményét kíváncsi lennék rá. Egy jó eszmecsere jót tenne velem ,még a napom is feldobná ha már nem a mait talán a holnapit.Köszi Georgina

Nincsenek megjegyzések: