"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne"
Tamási Áron

"Lent délen meseszép éjjen édes édent remélsz"


2011. február 6., vasárnap

Baráti ölelés díj!!


Egy meglepetés várt ma este amikor beléptem a blogba.Egy nagy baráti ölelést kaptam, Autumn- tól a kutya és konyha remek blog írójától.Amit ezúton is nagyon szépen köszönök!!A díjjal járó kötelezettség,hogy átadjam 5 blogbarátomnak és indokoljam meg miért ők kapták!
Kedves Apa54! Te vagy az első,hiszen nagy részben neked köszönhetem,hogy ma itt vagyok,mert te bátorítottál amikor én azt hittem már nekem ez nem megy.Ezúton még egyszer köszönöm és fogadj tőlem egy nagy ölelést nagyon sok szeretettel!!
Kedves MJ! Az elejétől fogva támogattál, nagyon szeretem a bejegyzéseidet, a hozzászólásaidat. Tetszik, hogy kimondod mindig amit gondolsz egyenes, őszinte ember vagy sokat tanultam tőled! Szeretném mindezt megköszönni egy nagy baráti öleléssel!Fogadd tőlem szeretettel!!
Kedves Joe bácsi!Velem voltál szinte mióta elkezdtem a blogírást bátorítottál kedves hozzászólásaiddal! Mit is mondhatnék még az alma nem esik messze a fájától! Nagyszerű ember vagy mint édesapád! Jó,hogy tanítasz mert ilyen remek emberekre van szükség! Nagyon szépen köszönöm és fogadj tőlem szeretettel egy nagy baráti ölelést!
Kedves Buzsuka!Mivel mi személyesen ismerjük egymást így tudom milyen remek ember vagy! Nagyon szeretlek és fogadd tőlem nagyon-nagyon sok szeretettel ezt a baráti ölelést persze sok puszi kíséretében!
Kedves Tameri!Mi nem olyan régen ismerkedtünk meg de én úgy érzem már rég ismerlek, ez valószínű azért van mert egy hullámhosszon vagyunk néha szinte mintha az én gondolataimat fogalmaznád meg nagyszerűen írsz nagyon kedvellek ezért kérlek fogadd szeretettel baráti ölelésem remélem egyszer még találkozunk!
Még szerettem volna a többi blogtársamnak is adni de öt blogot lehet jelölni.Ettől függetlenül ennek a remek kis csapatnak aminek tagja lehetek én mindenkinek küldenék egy nagy baráti ölelést fogadjátok tőlem szeretettel: Georgina !

14 megjegyzés:

Joe bácsi írta...

Én is nagyon szépen köszönöm! Már a második kedvesség tőled! Fogadd szeretettel viszonzásomat! :)
És persze nem díjakért vagyunk itt, de jól esik figyelmességed!

georgina írta...

Egyetértek nem a díjakért vagyunk itt de jó,hogy ilyen barátokat találtam ez jó érzés,örömmel tölt el és ezt szerettem volna megosztani még egyszer szeretettel!Remélem egyszer minden kedves blogtársammal is személyesen találkozhatunk!

Joe bácsi írta...

Ki tudja? A sors útjai kifürkészhetetlenek!
A díjat egyenlőre megtartom, mert nem szívesen teszek különbséget, ráadásul a legrégebbi blogbarátokat már kitüntetted a díjjal... Adom tovább mindenkinek, mert akit olvasok és kommentelek, az megérdemli!!! :)

georgina írta...

Köszönöm!

Névtelen írta...

Kedves Georgina,gratulálok!Megérdemelten kaptad. :)

MJ írta...

Szavaid a legnagyobb kitüntetés! Nagyon szépen köszönöm! És viszonzom a baráti ölelést!

georgina írta...

Kedves Patrícia!Köszönöm szépen!

georgina írta...

Kedves MJ!Nagyon szívesen!Én is köszönöm!

Sütikuckó írta...

Nagyon szépen köszönöm barátnőm!Teljesen el vagyok kényeztetve.
Millió puszi!!

Tameri írta...

Köszönöm kedves és jóleső szavaidat... biztos vagyok benne, hogy találkozunk! :)
Viszontbarátiöleléssel,
Tameri

Apa54 írta...

Nézd meg az email fiókodat.

georgina írta...

Kedves Sütikuckó!Nagyon-nagyon szívesen!!puszi!

georgina írta...

Kedves Tameri!Nagyon szívesen és én is köszönöm!

georgina írta...

Apa54!Megnézem!