"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne"
Tamási Áron

"Lent délen meseszép éjjen édes édent remélsz"


2011. január 29., szombat

Kreatív Blogger díj!

Nagyon szépen köszönöm MJ-nek a megtiszteltetést, és ezennel nagyon sok szeretettel továbbadom: 
buzsuka részére....,mert olyan finom sütiket süt!, autumn részére....mert imádom én is a kutyákat!
autumn részére......,mert az esküvő egy csodás esemény! MJ részére....mert nagyon szeretem az írásait!
Apa54 részére.......,mert ő egy nagyon jó barát!Tameri részére....mert a szívemből ír!Batorba részére...mert nagyon szép dolgokat készít!
A díjra vonatkozó szabályok: 
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6.Hagyj náluk megjegyzést,értesítsd őket.
7.Árulj el magadról hét dolgot.
A hét dolog magamról : 1. Nagyon szeretek finomakat enni.
                                     2. Sajnos ez meglátszik!
                                     3. 47 évesen büszke nagymama vagyok
                                     4. Imádom a két éves unokám,nemsokára májusban érkezik a következő!
                                     5. Azt hiszem egy kicsit blog író függő lettem.
                                     6. Szeretem a munkám.
                                     7. És a családom
és.........benneteket barátaim! Georgina

7 megjegyzés:

online-lehetőségek írta...

Szia Georgina! Köszönöm, hogy irtál nekem. Én is azért lettem olvasód, mert hasónlóságot találtam és tetszik a blogod. Szivből gratulálok a dijhoz és teljesen megérdemelten kaptad.
Szép estét Neked és örülök, hogy olvassuk egymást.
Szeretettel Anikó

autumn írta...

Nahát! Köszönöm szépen a díjat! Igyekezni fogok eleget tenni a kötelezettségemnek! Már csak azt nem tudom mi az a 7 dolog, amit magamról kell írnom és amit még nem tudtok rólam....:)))) De talán azért összejön!

georgina írta...

Kedves Anikó! Nagyon szépen köszönöm a gratulációt!Megnéztem a blogod újból bejelentkeztem remélem most már működni fog!Ha nem kérlek írj ide újból megteszem!Örülök,hogy megtaláltalak és természetesen én is szeretnélek olvasni,sőt mind a három blogodba bejelentkeztem!Mert tetszik!Szép hétvégét neked is!

georgina írta...

Kedves autumn!Nagyon szívesen!Megérdemelted!Azért még biztos akad valami a tallonba amit még nem tudunk!?Szeretettel:Georgina

Sütikuckó írta...

Nagyon szépen köszönöm a díjat!Ismét egy megtisztelő ajándék. Szép napot neked!!!

MJ írta...

Nagyon szépen köszönöm neked! Feltüntetem, hogy tőled kaptam, de most kivételesen én megtartom és nem osztom tovább.

georgina írta...

Kedves Sütikuckó és kedves MJ! Nagyon szívesen,megérdemlitek!!