"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne"
Tamási Áron

"Lent délen meseszép éjjen édes édent remélsz"


2012. január 16., hétfő

Vent, egy kirádulás krónikája képekben 2011


   Vent, Ausztria
Vent az Ötztal-völgy legvégében található piciny,csendes zsák falú.Télen síelésre alkalmas nagyon sok  sí pálya és felvonó található a környéken. Szánkózásra is megfelelő. Mi nyáron látogattunk el ide a párom nagyobbik lányához. Gyönyörű hely ezért is szeretném megmutatni nektek, és mi alkalmasabb erre a leginkább hát persze,hogy a fényképek.  A pár házból álló piciny települést körbe veszik a hegyek.Némelyik kopaszon magasodik az ég felé a sapkáján hó csücsül, a többi  fenyőfáival kápráztatja el a világot, és a szélben izgő mozgó tobozaival. Ameddig a szem ellát csak hegyek nyújtózkodnak az ég felé. Remek pihenésre, túrázásra.
Vent



Kacskaringós utak, remek kiránduló hely!Folytatás következik! Gina

13 megjegyzés:

Apa54 írta...

Várom. Ausztriát szerettem tisztaságáért, rendezettsége, a környezete szépsége miatt. Az emberek barátságossága miatt. Ezért is menekültem sokadszor a zord jelenemből, amíg megtehettem, ebbe az álomvilágba. Jó érzéssel tölt el a feltóduló emlékek, még ha nem ismert vidékre vezetnek el a képek, de arra nagyon hatásosak, hogy régi emlékeket előhívjanak. Ezért is várom a fogytatást.

Mesi írta...

Örülök,hogy visszatértél! :)

MJ írta...

Festői kis hely. :)

Kati írta...

Nagyon csodás helyen jártatok, én még sosem jártam Ausztriában, de szívesen elmennék egyszer:)

georgina írta...

Kedves Apa54!
Folytatom még van bőven kép anyagom is hozzá,nagyon örülök,hogy jó emlékeid fűződnek Ausztriához.
Amikor Ausztria végére érek akkor Magyarországon Szilvásváradon és környékén folytatjuk majd a túrát!Puszi Gina

georgina írta...

Kedves Mesi! Köszönöm!!!!

georgina írta...

Kedves MJ!
Nekem is nagyon,nagyon tetszik!!

georgina írta...

Kedves Kati!
Egyszer látogass el oda ha úgy adódik megéri nagyon szép hely!! Azt gondolom te is nagyon szép helyen laksz bár nem tudom pontosan hol,de Erdély is csodaszép világ.Ott már többször is voltam mert nem bírtam betelni vele és bármikor újból mennék ha úgy adódna!!!Majd egyszer megint..!!

annalíz írta...

A szivárvány alatt átmenni nagy-nagy szerencse és boldogság...:-)))

georgina írta...

Köszönöm kedves Annalíz!!!!

Sütikuckó írta...

Gyönyörű vidék, én is imádom Ausztriát!Beszélgettük Bazsival, hogyha tehetnénk, áttennénk a székhelyünket az Osztrák határ mellé.Itthon, nekünk még Velem és környéke jött be nagyon ott már kétszer voltunk.Puszi!

Kati írta...

Kedves Georgina, boldog névnapot kívánok Neked:)

georgina írta...

Kedves Kati! Köszönöm!