"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne"
Tamási Áron

"Lent délen meseszép éjjen édes édent remélsz"


2010. december 14., kedd

Karácsonyi ajándékok

Vasárnap. Fárasztó egy nap volt reggel ötkor kelni irány Budapest piac. Reggel szinte elsőnek érkezünk kicsit korán is értünk oda, még csak most kezdenek kipakolni az árusok, van aki még most érkezik de a többség már hangos kínálják portékáikat. Minden akció, minden kedvező áron mondják.
Van pár dolog amit hirtelen ötlettől vezérelve megveszek majd gyorsan le is állok és csak nézelődni merek, mert a pénz gyorsan fogy és át kell gondolni,hogy mindenkinek kerüljön a fa alá ajándék! Előveszem az előre megírt papírom amin a nevek sorakoznak katonás rendben, és a gondolataim nagyjából kinek mit szeretnék venni. Szép hosszú a listám, és még mellette ott van egypár másik megvásárolandó ajándék amit a különböző megbízatásokból kell teljesítenem. Hosszú és fárasztó napnak nézek elébe, de azért nem bánom mert én szeretek vásárolni.Viszont van egypár dolog ami ilyen esetben nem jó, pl: az eső. Ez egy szabadtéri piac esetén kimondottan hátrányos, mind az eladónak, mind a vevőnek.Mondanom sem kell az első félóra után,éppen hogy csak elkezdtünk nézelődni elkezdett szép lassan esni az eső. Már előtte se volt valami túl jó mert a sátor ponyváról a víz is csöpögött az ember nyakába de aztán meg nekieredt rendesen, mit mondjak nem örült senki sem. Nekem ez lett volna az utolsó szabadnapom így azért még ami tőlem telt azt megtettem, de sok minden elmaradt.Hosszú fárasztó nap után késő este értünk haza, és még a fele csomag hiányzott. De másnap változott a helyzet úgy alakultak a dolgaim, hogy a mai nap az elmaradt meglepetéseket pótolni tudtam.Elmentünk a barátnőmmel Veszprémbe, ott is van egy nekünk megfelelő üzlet ahol sokféle lehetőség van a hiány pótlásra. Elég jól sikerült a vásárlás (aminek azért örülök!), de a bank kártyámat is sikerült leamortizálni elég rendesen,de ez is azért van, mert imádom nézni amikor bontogatják a csomagokat és látom sikerült meglepetést szerezni (telitalálat az ajándék).(ezért mégse baj ha elfogy a pénz)! Nekem jobban  öröm a mások öröme. Jó látni a mosolyt, és a meglepetést, a boldogságot az arcukon.Már csak a csomagolás maradt hátra ami többféleképpen lehetséges itt kiélheti az ember a kreatívítását. Én nagyon szeretem csinálni (csak idő kell hozzá és kész!)!Lesz is! Ennyi volt mára egy újabb számomra hosszú nap estéjén jó éjszakát kívánok mindenkinek! Georgina

4 megjegyzés:

MJ írta...

Hozta a híradó, hogy vasárnap pangtak a pesti piacok. Akkor azért nem miattad, te megtettél mindent!

georgina írta...

Amit tudtam elkövettem a cél érdekében,valóban rajtam nem múlt!De az időjáráson igen!Sajnos.De már minden ajándékom ott csücsül a szekrény alján és várja a csomagolást ami valószínűleg a holnapi nap fog bekövetkezni.További szép estét!

Apa54 írta...

Az utóbbi idöben már nem szerettem karácsonyi ajándékért futkorászni, mióta első gyermekünket beültettük a fa alá, azóta már más szemmel néztük az ajándékozási cécót. Őnála jobb, szebb és értékesebb ajándékoz elképzelni se tudok. Azt már tovább überelni nem lehet. Csak egyféleképpen, ha a másodikat is betettük alá.

georgina írta...

Ez nálunk is így volt hiszen a nagyobbik fiam dec.20.-án született,hétfőn lesz a szülinapja.Pont szentestére engedtek haza vele a kórházból,úgyhogy szószerint nálunk is ő volt az ajándék!!De azért lehet überelni egy picit az unoka ezt teszi!