"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne"
Tamási Áron

"Lent délen meseszép éjjen édes édent remélsz"


2010. december 10., péntek

Kezdődik a hétvége!

Péntek este van újból itt a hétvége, kinek munkával, másnak pihenéssel telik.Én ebbe is abba is tartozom egy kicsit. Holnap hosszított nyitva tartással dolgozunk, remélem sokak megelégedésére, és jól sikerül mindenkinek aki aznap szeretne már a karácsonyi ünnepekre bevásárolni. Ezt teszem majd én is csak éppen vasárnap.Budapestre utazom piacra ott szeretnék bevásárolni, mert számomra még utazással együtt is jobban megéri mert ott sokkal kedvezőbb árak vannak mint nálunk itt a Balaton mellett. Reménykedem is, hogy nem fog esni az eső mert akkor nem valószínű, hogy mindent meg fogok tudni venni.Ilyenkor sok mindent letakargatnak(nehogy elázzon)ami természetes, csak így nehezebb lesz.
Egész listával készülők, mert nem szeretnék kifelejteni senkit sem. Még a mama nevében is nekem kell vásárolni mert ő ebben az időben nem szeret kimenni se.
Fél, hogy elesik, és fájnak a lábai is.Ezért megbízott az ő ajándékai beszerzésére is amit szívesen teljesítek. Remélem sikerül ez a nap, mert sajnos több időm nemigen lesz már karácsonyig.De ma még péntek van most megy a megasztár a tévében közben ezt hallgatom épp Zalatnay egyik számát énekli Szíj Melinda furcsa hallani.A zsűri meg is jegyzi idő utazáson vettünk részt a rég volt táncdalfesztiválra emlékezteti őket.Anyukámnak biztos tetszett mert éppen ma említette sok számára az angol szám, miért nem magyarul énekelnek többet? Na a mai este nem lehet panasz énekeltek magyarul, és régi számokat is.Még a fényképező gépemmel vagyok egy kicsit elfoglalva mert kaptam hozzá kártyát és már ki is próbáltam meg vagyok elégedve szép képeket készít. Remélem nemsokára megtanulom a feltöltést is, és így már megoszthatom veletek a fényképeim....mit látok én? címmel. Most megyek készítek egy forró csokit, és van még egy kis hókiflim is azt hiszem egy fárasztó nap után nasizhatok egy picit!! Mindenkinek kívánok jó pihenést a hétvégére, örömteli készülődést az ünnepekre!! Georgina

2 megjegyzés:

MJ írta...

Húúú, de nagyon nem szeretem a boltokat járni, de az ajándákozás már nagy öröm! Várom a képeket és ne feledkezz meg az ígéretedről!
Kellemes hétvégét és sikeres bevásárló körutat!

georgina írta...

Nagyon szépen köszönöm,és betartom az ígéretem!További kellemes hétvégét!