"Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne"
Tamási Áron

"Lent délen meseszép éjjen édes édent remélsz"


2010. november 29., hétfő

Fényképezés

Nagyon várom már,hogy legyen egy fényképező gépem, talán túl türelmetlen vagyok, de amikor ilyen képet látok először is, én is szeretnék ott lenni és fényképezni. Régen volt gépem csak elromlott. Ma ha meglenne se lenne már jó, mert az enyém még a régi fajta volt filmmel működő. Most ez már nem jó mert minden más, azért én nagyon szerettem szép képeket tudtam vele készíteni. Rengeteget fotóztam Erdély szép tájairól. Na ott is  van sok téma. A Békás-szoros, Gyilkos tó, gyönyörű víztározók, hegyek, de a falukban a díszesen faragott "székelykapuk", a só barlang vagy a várak szóval sorolhatnám. De igazából én itthon is találok a magam,  és remélem mások számára is érdekes fényképezni valókat. Ha majd lesz gépem (remélem pár héten belül) akkor már a saját fotóimmal is szeretném gazdagítani az írásaimat. Mostanában ha írok valamiről pl: a sütikről szívesen megmutatnám milyen lett. Esetleg az adventi koszorúmat amit kaptam mert nagyon tetszik, vagy a barátnőmmel  tett kirándulásainkon is szeretnék képeket készíteni amit szívesen megosztanék utána veletek. A nagyfiam megígérte, hogy segít a kiválasztásban, számomra egy árban is meg tudásban is megfelelő fényképező gépet már alig várom. De türelmes vagyok (amennyire tudok)mert ő nekem az ebben az ár kategóriában a legjobbat akarja, én meg nem értek hozzá! Még utána a használatára is meg kell tanítania. Jó, hogy ilyen jó gyerekeim vannak akik segítenek ha kell.Büszke is vagyok rájuk!! És még egy két ígéretet is tettem a hajszínemre vonatkozót, hogy megmutatom. Ezt is bepótolom, az ígéret szép szó! Addig is szép hetet mindenkinek! Georgina

4 megjegyzés:

MJ írta...

Már várom a képeket!! Szép napokat neked is!

georgina írta...

Köszönöm!!

Apa54 írta...

Én is várom, mint kisgyerek a Jézuskát.

georgina írta...

örülök,hogy itt vagytok!